Masz pytania związane z naszym serwisem?
Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci rozpocząć korzystanie z naszych usług.
Zapoznaj się naszym działem Pomocy – listą najczęstszych pytań oraz odpowiedziami na nie, dotyczących funkcjonowania naszego portalu. Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami.
Dla kogo jest portal “BazaFirmPro”?
Nasz portal będzie odpowiedni dla wszystkich aktywnych firm, zarejestrowanych w Polsce i wykonujących legalną działalność. Czynności zabronione w naszym serwisie znajdziesz w naszym Regulaminie.
Jakie są benefity z korzystania z portalu?
O korzyściach wynikających z używania naszego portalu dowiesz się na stronie temu poświęconej pt.: “Jak to działa?“.
Czy rejestracja jest konieczna?
Rejestracja jest wymagana dla:
- właścicieli wszelkiego rodzaju firm prowadzących legalną działalność w Polsce, którzy chcą zamieścić swoją ofertę na naszym portalu,
- poszukiwaczy usług i ofert firm, którzy chcą skontaktować się z właścicielem firmy bezpośrednio poprzez nasz portal. Jeśli nie chcesz się rejestrować, możesz kontaktować się z firmami bezpośrednio na dane kontaktowe podane w ich ogłoszeniach.
Jak mogę zarejestrować konto?
Wybierz z górnego menu przycisk “Zaloguj się”, następnie przełącz się na formularz “Rejestracja” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Na koniec aktywuj swoje konto klikając w link otrzymany na adres email podany podczas rejestracji. Po zarejestrowaniu się, skonfiguruj na koncie swój profil. Rejestracja konta jest bezpłatna.
Jakie opłaty ponosi właściciel firmy na portalu?
Pobieramy opłaty jedynie za publikację (wyświetlanie) i promowanie ogłoszenia z ofertą firmy. Nie pobieramy żadnych opłat dodatkowych, zaliczek ani prowizji od skorzystania z usług firm opublikowanych na naszej stronie.
Jak mogę dodać wizytówkę swojej firmy?
Na BazaFirmPRO każda firma z aktywnymi ogłoszeniami (np. usługami) posiada własną podstronę firmową – wizytówkę z informacjami o jego działalności i listą dodanych ofert. Konfiguracja profilu jest wymagana podczas dodania pierwszej oferty usług w naszym portalu. Ekran konfiguracji profilu firmy pojawi się po naciśnięciu “Dodaj Firmę” – jeżeli jeszcze nie stworzyłeś swojego profilu firmowego. Na wyświetlonym formularzu konfiguracji profilu podaj przynajmniej informacje wymagane o Twojej działalności oraz (opcjonalnie) swoje zdjęcie, awatar lub zdjęcie Twojej firmy lub usługi, które będzie wyświetlane jako miniatura na Twojej własnej stronie na BazaFirmPRO. W kolejnym korku opisz swoje usługi, produkt lub stronę www i opłać dodanie wpisu wybierając odpowiedni dla Ciebie pakiet. Więcej informacji na ten temat przeczytasz na stronie “Jak to działa?”.
Twoja strona wyświetlana będzie m.in. po kliknięciu Twojej nazwy firmy na stronie aktywnego ogłoszenia z ofertą.
Gdzie będzie widoczny mój profil?
Na naszej stronie publiczne są tylko te profile firm, które posiadają aktywne ogłoszenie w serwisie BazaFirmPRO. Profile firm są wyświetlane w górnym menu w zakładce “Firmy” – w celu wyświetlenia szczegółowych informacji o firmie należy kliknąć jej nazwę.
Informacje o firmie widoczne są na stronie ogłoszenia (usługi, produktu, strony www) oraz podstronie z profilem. Na stronie Twojego profilu będą widoczne informacje, które podałeś podczas konfiguracji swojego profilu firmowego.
Jak mogę usunąć swoje konto?
W celu usunięcia konta z naszego portalu zaloguj się na nie, wybierz zakładkę “Ustawienia“, następnie przycisk “Usuń konto” i wpisz swoje hasło. Konto zostanie skasowane w przypadku podania poprawnego hasła. Jeśli nie pamiętasz swoich danych do logowania, skorzystaj najpierw z opcji “Nie pamiętam hasła” widocznej na formularzu logowania. Pamiętaj, że usunięcie konta jest czynnością nieodwracalną.
Czy oferty są weryfikowane?
Każde nowe ogłoszenie z ofertą na BazaFirmPRO po dodaniu zostaje przez nas sprawdzone pod kątem zgodności z Regulaminem naszego portalu. Ogłoszenia naruszające nasz Regulamin nie będą dopuszczone do publikacji. Natomiast dane firmowe i kontaktowe firm nie są domyślnie weryfikowane, ale jest możliwość poddania się dobrowolnej weryfikacji firmy, o czym przeczytasz na stronie “Weryfikacja firm“.
Jak mogę zgłosić podejrzane ogłoszenie?
Ogłoszenie budzące Twoją wątpliwość możesz nam przesłać do ponownej weryfikacji. W tym celu wyślij nam link do tego ogłoszenia oraz informację, dlaczego według Ciebie powinniśmy je sprawdzić, na email: bok@bazafirmpro.pl lub poprzez formularz “Zgłoś ogłoszenie” widoczny na stronie tego ogłoszenia.
Jak mogę skontaktować się z daną firmą?
Z firmami opublikowanymi na naszym portalu można kontaktować się bezpośrednio na dane kontaktowe podane w ich ofertach lub poprzez wewnętrzny formularz kontaktowy klikając przycisk: “Zadaj Pytanie” na stronie oferty lub “Wyślij wiadomość” w wizytówce firmy, co wymaga zalogowania się na konto.
Czy dodanie wpisu firmowego jest płatne?
W naszym portalu dodanie wizytówki firmowej i usług firm jest płatne – ceny oraz dostępne warianty ogłoszeń znajdziesz w naszym cenniku pakietów. Szczegółową instrukcję publikacji ogłoszeń znajdziesz na stronie “Jak to działa?“.
Ile wpisów można dodać na jednym koncie?
Nie narzucamy limitu dodawanych na koncie firmowym wpisów, pod warunkiem, że nie są one identyczne i nie łamią naszego regulaminu. Na jednym koncie możesz dodać wiele swoich usług, produktów i stron jako oddzielne wpisy, dokonując po dodaniu każdego wpisu zakupu odpowiedniego pakietu. Pakiety mogą być kupowane wielokrotnie po wykorzystaniu wcześniejszego pakietu.
Gdzie znajdę swoje aktywne pakiety ofert?
Swoje aktywne i niewykorzystane w pełni pakiety ogłoszeń ofertowych znajdziesz po zalogowaniu na swoje konto w zakładce “Pakiety”. Po wykorzystaniu pakietu ta zakładka przestaje być widoczna.
Na czym polega szybka indeksacja wpisu?
Usługa szybkiej indeksacji wpisów jest dostępna w cenie tylko dla pakietów “Premium” i polega na tym, że premiowany wpis zgłaszamy automatycznie do indeksu Google niezwłocznie po jego akceptacji. Jednakże nie mamy wpływu na to, czy i po jakim czasie (zwykle jednak w ciągu kilku dni) pojawi się on w wyszukiwarkach internetowych, na co wpływa między innymi jakość i niepowtarzalność treści wpisu.
Co się stanie, jeśli wykorzystam mój pakiet lub wygaśnie jego termin?
Jeżeli wygaśnie Twój pakiet, dodany w ramach niego wpis także wygaśnie, ale będziesz mieć możliwość jego odnowienia, kupując kolejny pakiet. W przypadku wykorzystania limitu ogłoszeń w ramach pakietu lub wygaśnięcia terminu ważności pakietu, podczas próby opublikowania nowego ogłoszenia z ofertą lub wznowienia wygasłego ogłoszenia, pojawi się lista dostępnych pakietów ogłoszeń do wyboru. W celu dodania oferty, wybierz i opłać wybrany pakiet.
Czy pakiety ofert są automatycznie odnawiane?
Nie, pakiety ofert wygasają automatycznie po upływie okresu ważności przypisanego do danego pakietu. Okres ważności pakietów widoczny jest w cenniku oraz na stronie zakupu pakietu. Wszystkie ogłoszenia dodane w ramach pakietu wygasną również samoistnie po zakończeniu daty ważności pakietu. W celu ponownego dodania ogłoszeń wykup odpowiedni pakiet i aktywuj je ponownie lub dodaj nowe ogłoszenia.
Czy można zmienić aktywny pakiet?
Niestety nie – niemożliwa jest zmiana pakietu w trakcie jego trwania. W celu wyboru innego pakietu musisz poczekać, aż wygaśnie obecny pakiet i następnie ponownie go aktywować, wybierając inny pakiet.
Jeżeli jednak nie chcesz czekać, możesz dodać wpis ponownie, wybierając na stronie wyboru pakietu inny pakiet. Pamiętaj jednak, aby treść takiego wpisu nie była identyczna jak poprzedniego, gdyż Google może go uznać za duplikat strony i nałożyć na nią karę, a tym samym obniży się wartość i naszej strony 🙁
Jak mogę edytować swoją ofertę firmową?
Ogłoszenie możesz edytować, usunąć i wyłączyć po zalogowaniu na konto, wybierając zakładkę “Oferty“, klikając w tytuł ogłoszenia – pojawi się ekran edycji ogłoszenia, na którym możesz je modyfikować, ukryć, jak i trwale usunąć. W przypadku edycji treści wpisu, nie zapomnij na koniec zapisać zmian.
Jak mogę wznowić zakończony wpis?
Na swoim koncie wybierz w menu: “Oferty“, na liście swoich ogłoszeń kliknij tytuł tego ogłoszenia, a następnie przycisk: “Odnów ogłoszenie”. Na kolejnym ekranie wybierz odpowiedni pakiet i opłać go. Ogłoszenie będzie ponownie widoczne na naszej stronie po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie rozliczeniowym u pośrednika płatności. Otrzymasz od nas na email potwierdzenie zrealizowania Twojego zamówienia.
Jak moja firma może uzyskać oznaczenie “zweryfikowanej”?
Oznaczenie zweryfikowanej nadajemy firmom, których właściciele z własnej inicjatywy poddali się weryfikacji danych podanych w profilu firmowym poprzez wykonanie przelewu weryfikacyjnego z rachunku firmowego na nasze konto. Weryfikacja firmy jest czynnością dodatkowo płatną. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź na stronę “Weryfikacja firm” lub skontaktuj się z nami.
Jak mogę otrzymać fakturę na firmę za zakup ogłoszenia?
Fakturę wystawiamy w formacie PDF i przesyłamy ją automatycznie na email po zaksięgowaniu płatności za dodanie ogłoszenia na naszym koncie rozliczeniowym w serwisie płatności Przelewy24. W celu jej otrzymania, podaj prawidłowe dane firmowe na formularzu zamówienia, widocznym przed dokonaniem płatności.
Jak mogę kupić promowanie oferty?
Promowania ogłoszeń w serwisie BazaFirmPRO nie można dokupić osobno – możliwe jest ono tylko w wybranych pakietach i jest automatycznie aktywowane wraz z dodaniem ogłoszenia w naszym serwisie i ważne do czasu zakończenia jego publikacji. Polega ono wyróżnieniu ogłoszenia firmy (usługi, produktu, strony www) kolorową ramką oraz wyświetlaniu go na liście ogłoszeń oraz wynikach wyszukiwania powyżej ogłoszeń niepromowanych.
Jak mogę włączyć tłumaczenie strony na inny język?
Nasz portal wyposażony jest w mechanizm automatycznie tłumaczący wszystkie strony portalu na język obcy wybrany z dostępnych popularnych języków (np. Angielski, Niemiecki, Ukraiński), w tym również treści ogłoszeń. Domyślnym językiem jest polski – w celu zmiany języka treści, w stopce serwisu w polu “Zmień język” wybierz z listy odpowiedni język, a strony zostaną natychmiast przetłumaczone.